ΑΡΧΙΚΗ » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » 10 tips για υγιή πόδια

10 tips για υγιή πόδια

Διαβάστε τις top 10 συμβουλές για το πώς να φροντίσετε τα πόδια σας

Τα πόδια μας σηκώνουν το βάρος του σώματός μας ,οπότε αν τα παραμελήσουμε μπορεί γρήγορα να νιώσουμε ενοχλήσεις που θα επηρεάσουν το βάδισμά μας. Τα γόνατα, οι γοφοί και η μέση θα είναι τα πρώτα σημεία του σώματός μας που θα επιβαρυνθούν. Το καλό είναι ότι φροντίζοντας τα πόδια μας μπορούμε να προλάβουμε την εμφάνιση των περισσοτέρων από αυτά τα προβλήματα. Επενδύοντας λοιπόν λίγο χρόνο στο πώς να τα φροντίζουμε, μπορούμε να αποφύγουμε τον πόνο μελλοντικά.

1. Πλένετε τακτικά τα πόδια σας

Ποτέ μην πηγαίνετε για ύπνο χωρίς πριν να έχετε πλύνει τα πόδια σας. Μετά από μια ολόκληρη μέρα σίγουρα θα έχουν λερωθεί και τυχόν μικρόβια μπορεί να ερεθίσουν το δέρμα ή ακόμα και να το μολύνουν. Πλένετε λοιπόν τα πόδια σας με σαπούνι και ξεβγάζετε με άφθονο νερό.

2. Στεγνώστε τα καλά

Στεγνώστε τα πόδια σας επισταμένα, ειδικά ανάμεσα στα δάχτυλα, όπου τα μικρόβια μπορεί να προκαλέσουν αυτό που ονομάζουμε «πόδι του αθλητή». Κατόπιν απλώστε μια ενυδατική κρέμα, ειδική για τα πόδια (όχι body lotion).

3. Απομακρύνετε τις σκληρύνσεις

Σε τακτά διαστήματα αφαιρέστε το σκληρό δέρμα με μια ελαφρόπετρα.

4. Κόβετε τα νύχια σας προσεκτικά

Προσέχετε πάντα να κόβετε ευθεία τα νύχια σας χωρίς να τα στρογγυλεύετε στα πλάγια, γιατί έτσι μπορεί να γίνει είσφρυνση όνυχος, δηλαδή μεγαλώνοντας το νύχι να μπαίνει στο δέρμα.

5. Κάντε shoe shopping το απόγευμα

Καλό θα είναι να αγοράζετε τα παπούτσια σας το απόγευμα. Κατά τη διάρκεια της μέρας τα πόδια μας πρήζονται. Έτσι δοκιμάζοντας ένα ζευγάρι το απόγευμα, θα είστε σίγουροι ότι δεν πρόκειται να σας χτυπήσει ποτέ και θα είναι πάντα άνετο.

6. Συμβουλές για τα παπούτσια της δουλειάς

Αν είναι απαραίτητο να φοράτε τακούνια στη δουλειά, προσπαθήστε τουλάχιστον να μειώσετε το χρόνο που θα στέκεστε πάνω τους. Μπορείτε π.χ. να φορέσετε ένα πιο άνετο ζευγάρι πηγαίνοντας ή φεύγοντας από τη δουλειά και να φοράτε τα τακούνια σας μόνο τις ώρες που θα είστε στο γραφείο. Επίσης καλό θα ήταν να ποικίλει το ύψος του τακουνιού από ψηλό σε μεσαίο ή χαμηλό.

7. Περιορίστε το χρόνο που φοράτε τακούνια

Φορέστε ψηλά τακούνια σε ειδικές περιστάσεις και όχι σε καθημερινή βάση.

8. Αλλάζετε καθημερινά τις κάλτσες σας

Για να αποφύγετε την κακοσμία πρέπει να αλλάζετε καθημερινά τις κάλτσες. Προσοχή, όταν αγοράζετε κάλτσες να δίνετε βάση στο υλικό (βαμβάκι, μαλλί). Αποφύγετε τις συνθετικές. Δώστε προσοχή στο μέγεθος και την ελαστικότητα.

9. Φοράτε σαγιονάρες σε κοινόχρηστα μέρη

Για να αποφύγετε μυρμηγκιές και μύκητες φοράτε πάντα σαγιονάρες σε αποδυτήρια, γυμναστήρια, πισίνες και ξενοδοχεία.

10. Όχι μόνο σαγιονάρες

Δεν προσφέρουν σωστή υποστήριξη στο πόδι και μπορεί να προκαλέσουν πόνο στη φτέρνα, αν φοριούνται για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα

Αξιολόγησε το άρθρο...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ