5 τρόποι να χάσεις το λίπος στους μηρούς
ΑΘΛΗΤΗΣΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΓΥΝΑΙΚΑΔΗΜΟΦΙΛΗ

5 τρόποι να χάσεις το λίπος στους μηρούς »

Τα πόδια και συγκεκριμένα οι μηροί είναι από τα σημεία του σώματος όπου συγκεντρώνεται και είναι αρκετά δύσκολο να απομακρυνθεί. Ωστόσο δεν είναι αδύνατο να μειώσεις το λίπος στους μηρούς. Εάν, λοιπόν, θέλεις να αποκτήσεις λεπτά και τονωμένα πόδια, ακολούθησε αυτές τις συμβουλές: Μην ξεχνάς ποτέ το πρωϊνό Το πρώτο γεύμα της ημέρας μας δίνει
Ενημερωτική ημερίδα “Παιδί & αθλητισμός”
ΑΘΛΗΤΗΣΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΔΗΜΟΦΙΛΗΠΑΙΔΙ

Ενημερωτική ημερίδα “Παιδί & αθλητισμός” »

Ο Αθλητικός Όμιλος ΚΑΛΛΙΣΤΟΣ σας προσκαλεί στην Ημερίδα με θέμα "ΠΑΙΔΙ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ" ΣΑΒΒΑΤΟ 4 Μαρτίου - Ωρα 10.30 π.μ. Γυμναστήριο ΑΟ ΚΑΛΛΙΣΤΟΣ, Βοηθητικό Γήπεδο Κ2 ΟΑΚΑ Μια εκδήλωση που αφορά γονείς, προπονητές, εκπαιδευτικούς και όλους όσους αγαπούν και ενθαρρύνουν τα παιδιά στις αθλητικές τους δραστηριότητες και όχι μόνο! ΟΜΙΛΗΤΕΣ: - ΖΑΓΟΡΑΙΟΣ ΝΙΚΟΣ - Ορθοπεδικός
Περπάτημα και κατάθλιψη
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΓΥΝΑΙΚΑΔΗΜΟΦΙΛΗΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΥΓΕΙΑΣ

Περπάτημα και κατάθλιψη »

Το περπάτημα μεταβάλλει τον εγκέφαλό σας όταν πάσχετε από κατάθλιψη Γνωρίζατε ότι η σωματική άσκηση, μετρίου επιπέδου σε τακτική βάση, μπορεί να σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλύτερα όταν πάσχετε από κατάθλιψη; Το απλό περπάτημα για μισή ώρα κάθε μέρα μπορεί να σας προσφέρει αυτά τα οφέλη. Όταν πάσχετε από κατάθλιψη, ο κόσμος προχωρά με διαφορετικό
Τα παπούτσια που πρέπει να έχετε πάντα στη γκαρντρόμπα σας!
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΓΥΝΑΙΚΑΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα παπούτσια που πρέπει να έχετε πάντα στη γκαρντρόμπα σας! »

Δεν χρειάζεται να ξοδεύετε άστοχα τα χρήματά σας. Αρκεί να επενδύσετε στις εκπτώσεις σε αυτά τα ζευγάρια για να είστε πάντα κομψή. 1 Μπαλαρίνες 2 All stars ή sneakers 3 Nude γόβες 4 Μπότες 5 Μαύρες γόβες 6 Strappy πέδιλα 7 Καλοκαιρινές πλατφόρμες
TIHIORACE 2017… τρέξτε σε μια μαγική διαδρομή!
ΑΘΛΗΤΗΣΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΔΗΜΟΦΙΛΗ

TIHIORACE 2017… τρέξτε σε μια μαγική διαδρομή! »

Μικρή διαδρομή 7 χλμ για τους φίλους του αγώνα ή μεγαλύτερη στα 50 χλμ. Επιλέξτε τη διαδρομή που ...αντέχετε και δοκιμάστε τις επιδόσεις σας! 14 Μαίου 2017 - Τείχιο Δωρίδος Βόρεια από τον Κάμπο βρίσκεται το Τείχιο, στις ανατολικές πλαγιές της κορυφής Τούρλα (704 μ.) και στις βόρειες της κορυφής Βίγλα (Καστρί 1.090 μ.). Μέχρι το
Νεανική πελματιαία δερματοπάθεια
ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΓΥΝΑΙΚΑΔΗΜΟΦΙΛΗΠΑΙΔΙ

Νεανική πελματιαία δερματοπάθεια »

Το συγκεκριμένο δερματικό πρόβλημα εμφανίζεται σε νεαρές ηλικίες μεταξύ 4 με 8, με συχνότητα μεγαλύτερη στα αγόρια και τις περισσότερες φορές εμφανίζεται στα πόδια. Περιστασιακά τα χεριά εμφανίζουν τα ίδια συμπτώματα και τείνει να υποχωρεί γενικά καθώς το παιδί μεγαλώνει. Η κλινική εικόνα του δέρματος είναι λίγο πιο γυαλιστερή, φολιδωτή και κάποιες φορές επίπονα σκισίματα
Προπόνηση, χρήσιμες συμβουλές για τους δρομείς
ΑΘΛΗΤΗΣΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΔΗΜΟΦΙΛΗ

Προπόνηση, χρήσιμες συμβουλές για τους δρομείς »

Το τρέξιμο είναι μια από τις πιο ευεργετικές δραστηριότητες για το ανθρώπινο σώμα χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς. Μπορεί να γίνει παντού - στο δάσος, στο πάρκο, στο πεζοδρόμιο -, είναι απλό, πρακτικό και υγιεινό. Για να είναι όμως αποδοτικό και ασφαλές για το σώμα χρειάζεται ένα καλά προσαρμοσμένο μυϊκό σύστημα. Το τρέξιμο συχνά θεωρείται πως είναι
6+1 συμβουλές για υγιή πόδια
ΑΘΛΗΤΗΣΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΔΗΜΟΦΙΛΗ

6+1 συμβουλές για υγιή πόδια »

Δυναμώστε τους μυς Ο δρομέας θα πρέπει να μεριμνήσει για δυνατά πόδια. Είναι επίσης σημαντικό να αναπτύξει τους μυς του κορμού (στήθος, ώμοι και πλάτη) και τους μυς στην περιοχή της λεκάνης. Η εξάσκηση των μυών του ποδιού (κνήμη, γάμπα και πέλμα) βελτιώνει την ώθηση και μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμών. Σκεφτείτε ειδικούς πάτους Στο πλαίσιο
Περπάτημα στις μύτες των ποδιών
ΓΥΝΑΙΚΑΔΗΜΟΦΙΛΗΠΑΙΔΙ

Περπάτημα στις μύτες των ποδιών »

Ας το πάρουμε απ’ την αρχή... Τα πρώτα βήματα ενός παιδιού συνήθως ξεκινάνε μετά τους πρώτους 12 μήνες με κάποια βοήθεια από τους γονείς. Τα παιδάκια σε αυτό το στάδιο χρησιμοποιούν πιο πολύ τις φτέρνες και δεν ακολουθούν τον φυσιολογικό κύκλο βάδισης ο οποίος επιτυγχάνεται και ολοκληρώνεται στην ηλικία των 3 ετών. Όταν μιλάμε για
Ατίθασα παιδιά; Όχι πια…
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΔΗΜΟΦΙΛΗΠΑΙΔΙ

Ατίθασα παιδιά; Όχι πια… »

Φτιάξτε μόνοι σας και με 2 απλά υλικά ένα βοήθημα για να παραμένουν τα παιδιά σας συγκεντρωμένα στο διάβασμα, στο σχολείο, στα ιδιαίτερα μαθήματα τους όσο τα πόδια τους απασχολούνται. Η απίθανη αυτή ιδέα έρχεται από μια εργοθεραπεύτρια στην Καλιφόρνια της Αμερικής η οποία έψαχνε έναν τρόπο για να παραμένουν τα παιδιά με τα οποία

Login

Lost your password?