ΑΡΧΙΚΗ » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕ ΤΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕ ΤΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ

Πώς μπορούμε να απαλλαγούμε από τη χαλάρωση;

Όσοι έχουν καταφέρει να χάσουν τα περιττά κιλά που τους βαραίνουν – κυριολεκτικά και μεταφορικά- τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Βέβαια μπορεί πάλι να μην είναι ικανοποιημένοι και ο λόγος γι’ αυτό είναι η χαλάρωση.

Δυστυχώς η απώλεια κιλών έχει και τα μειονεκτήματα της. Η χαλάρωση εμφανίζεται σε διάφορα σημεία του σώματος από το πιγούνι μέχρι τα κάτω άκρα. Δίνει την εικόνα σακουλιασμένου δέρματος. Όμως υπάρχει τρόπος να αντιμετωπιστεί αυτή η αντιαισθητική εμφάνιση. Και δεν είναι άλλος από τη γυμναστική.

Αρχικά ξαπλώστε στην αριστερή σας πλευρά με το αριστερό πόδι σας τεντωμένο και το δεξί λυγισμένο σε μια γωνία 90ο μοιρών, μπροστά από το αριστερό σας πόδι (σαν να κοιμάστε μπρούμυτα). Στηριχτείτε στον αγκώνα σας κρατώντας το αριστερό πόδι ευθεία, σηκωθείτε αργά μέχρι να νιώσετε ένα ελαφρύ τράβηγμα στο εσωτερικό των μηρών σας. Κρατήστε για 5 δευτερόλεπτα και επιστρέψτε στην αρχική σας θέση. Επαναλάβετε 10 φορές εναλλάξ αριστερό – δεξί πόδι.

xalarosi-e-podi-picture-02

Γενικότερα πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε καινούρια άσκηση καλό θα είναι να συμβουλευτείτε το γιατρό σας. Οι ασκήσεις είναι χρήσιμες για την τόνωση και σύσφιξη των μυών, όμως χρειάζεται και ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής σε συνδυασμό με τη γυμναστική. Αυτό αυξάνει κατά πολύ τις πιθανότητες για διατήρηση του σωστού σωματικού βάρους και της μυϊκής μάζας.

Αξιολόγησε το άρθρο...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ