ΑΡΧΙΚΗ » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » «Πόδια ψηλά στον τοίχο»

«Πόδια ψηλά στον τοίχο»

«Πόδια ψηλά στον τοίχο»: 1 με 2 λεπτά την ημέρα είναι αρκετά για να «ξαναρυθμιστεί» το σώμα

Τι είναι;

Βασικά η στάση Πόδια Ψηλά στον Τοίχο είναι ακριβώς αυτό που ακούγεται. Είσαι ξαπλωμένη με την πλάτη και τα κόκαλα στα οποία στηρίζεσαι τα φέρνεις όσο πιο κοντά στον τοίχο μπορείς. Από εκεί ανεβάζεις τα πόδια σου στον τοίχο, ώστε το πίσω μέρος τους να ακουμπά πλήρως στην επιφάνεια του.

Στις περισσότερο θεραπευτικές εκδοχές αυτής της στάσης μπορείς να έχεις τουβλάκια κάτω από τους γοφούς σου για να τους ανυψώσεις. Δημιουργώντας, κατά αυτό τον τρόπο, μια μικρή αναστροφή στο κάτω μέρος της κοιλιάς σου.

Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις έναν ιμάντα για να εξασφαλίσεις ότι τα πόδια σου θα παραμείνουν ενωμένα. Με αυτό τον τρόπο μπορείς να χαλαρώσεις εντελώς και να αφεθείς στην στάση χωρίς να καταβάλεις επιπλέον προσπάθεια για να κρατήσεις τα πόδια σου ψηλά.

1. Μειώνει το οίδημα στις γάμπες και τα πόδια

Αντιστρέφοντας την επίδραση της βαρύτητας στις γάμπες και τα πόδια, μπορείς να βοηθήσεις στην κινητοποίηση των στάσιμων υγρών. Αν έχεις χαμηλή πίεση αίματος ή αν παραμένεις όρθια για πολλές ώρες μέσα στην ημέρα αυτά έχουν συσσωρευτεί στα άκρα. Με αυτή τη στάση χρησιμοποιείς τη βαρύτητα προς όφελος σου.

2. Ανακουφίζει τους κουρασμένους μυς των ποδιών

Το ανέβασμα των ποδιών στον τοίχο είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αφαιρέσεις την ένταση από τις γάμπες, τα πόδια, ακόμα και τους γοφούς σου, αν τους έχεις ανυψώσει με τουβλάκια. Με έναν ιμάντα γύρω από τα πόδια σου μπορείς να προσφέρεις στον εαυτό σου περισσότερο χρόνο για πλήρη χαλάρωση στην θέση. Θα δεις ότι θα νιώθεις πολύ καλύτερα τα κουρασμένα, πονεμένα πόδια σου μόλις επανέλθεις σε όρθια στάση.

3. Σου προσφέρει όλα τα οφέλη της αναστροφής χωρίς την προσπάθεια

Το πιθανότερο είναι ότι θα γνωρίζεις μέχρι σήμερα πόσο καλές είναι οι αναστροφές για σένα. Σε βοηθούν να αντιστρέφεις τις συνέπειες της βαρύτητας σε όλο το σύστημα, να ρυθμίζεις την πίεση του αίματος, να κινητοποιείς τα στάσιμα υγρά, ακόμα και να βελτιώνεις την πέψη σου.

Κι αυτό γιατί επιλέγοντας την, κερδίζεις πολλά από τα οφέλη που αποκομίζεις από μια ενεργή αναστροφή, ενώ ταυτόχρονα ξεκουράζεσαι και παραδίνεσαι.

4.Ηρεμεί εξαιρετικά το νευρικό σύστημα

Αυτή η στάση είναι πραγματικά χαλαρωτική. Όταν συνδυάζεις μακρύτερη παραμονή στη στάση Πόδια Ψηλά στον Αέρα με αργές, ρυθμικές αναπνοές, βοηθάς το νευρικό σύστημα χαλάρωσης και χώνεψης. Σε αυτή τη κατάσταση το σώμα σου θα χωνέψει όλα όσα έχεις φάει, ενώ ταυτόχρονα θα πετύχει τη θεραπεία και την αποκατάσταση του. Όταν κάνεις τη στάση Πόδια Ψηλά στον Αέρα συχνά και με συνέπεια για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα δεις ότι θα νιώθεις ότι το σώμα σου έχει καλύτερη υγεία. Επιπλέον, θα σου είναι πιο εύκολο να ηρεμείς και να χαλαρώνεις.

5.Βοηθά το μυαλό σου να ησυχάσει

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω η στάση αυτή βοηθά στην καλλιέργεια ενός ήσυχου νου, εάν την κάνεις με συνέπεια για μεγάλο χρονικό διάστημα. Με την συνολική απελευθέρωση και χαλάρωση στο σώμα και την εστίαση της προσοχής στην βαθιά αναπνοή, ουσιαστικά πετυχαίνεις μια κατάσταση διαλογισμού.

Η αίσθηση ότι το σώμα αισθάνεται ασφαλές και ότι έχει την κατάλληλη στήριξη αποτελεί βασικό εργαλείο όσων κάνουν γιόγκα για να φτάσουν σε μια ειρηνική κατάσταση.

Καθώς αναπνέεις, παραδίνεσαι και αφήνεσαι, μπορεί να νιώσεις τον εαυτό σου να βυθίζεται σε κατάσταση ευδαιμονίας.

Δείτε ένα σχετικό βίντεο:

Πηγή: www.womantoc.gr

Αξιολόγησε το άρθρο...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ