ΑΡΧΙΚΗ » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » Πως να κρατήσουμε τα πόδια μας σε καλή φυσική κατάσταση.

Πως να κρατήσουμε τα πόδια μας σε καλή φυσική κατάσταση.

1. Συχνές διατάσεις και ασκήσεις μπορούν να τονίσουν τους μυς των ποδιών και να βοηθήσει στην πρόληψη κάποιων προβλημάτων των ποδιών

fysiki-katastasi-e-podi-picture-02

2. Πριν σηκωθείτε από το κρεββάτι σας, ξυπνήστε τους μυς των ποδιών σας. Καθίστε με τα πόδια τεντωμένα και φέρτε τα δάχτυλα προς το κεφάλι σας και στη συνέχεια μακριά από αυτό. Αυτή η άσκηση τεντώνει τον Αχίλλειο τένοντα

3. Μένοντας καθιστοί στο κρεββάτι, βάζετε το πόδι σας πάνω σε ένα μπαλάκι του τένις και το κάνετε ελαφρά μπρος πίσω. Με τον τρόπο αυτό διεγείρετε τις νευρικές απολήξεις και την πελματιαία απονεύρωση αλλά ταυτόχρονα προστατεύεστε από τραυματισμούς. Μαζεύοντας μικρά αντικείμενα όπως πετσέτα – μολύβι ενισχύει τους μυς των δακτύλων.

Αξιολόγησε το άρθρο...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ