ΑΡΧΙΚΗ » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » Πώς θα χάσετε βάρος μόνο με περπάτημα

Πώς θα χάσετε βάρος μόνο με περπάτημα

Τι πρέπει να προσέξετε ώστε να γίνει ακόμη πιο αποτελεσματική γυμναστική το περπάτημα;

Τώρα που έχει ανοίξει ο καιρός όλο και περισσότερες γυναίκες έχουν βάλει στην καθημερινότητά τους το περπάτημα, στην προσπάθειά τους να αθληθούν ή και να χάσουν τα δύο, τρία επιπλέον κοιλάκια, που διαθέτουν, πριν βγουν στην παραλία.  Πως όμως το περπάτημα μπορεί να γίνει ακόμη πιο αποτελεσματική γυμναστική;

Αφού ξεκαθαρίσουμε ότι ένας περίπατος διάρκειας 20′ την ημέρα, κατά τον οποίο καίμε περί τις 100 θερμίδες, είναι τόσο ευεργετικός για την υγεία, που καθίσταται απαραίτητος, καθώς βοηθά να αποβάλουμε το στρες, μας θωρακίζει απέναντι σε καρκίνο, καρδιοπάθειες, κ.ά., να σημειώσουμε ότι υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να προσέξει κάποια, για να έχει ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.

Για αρχή περπατήστε σαν να έχετε αργήσει! Αν ανεβάσετε το ρυθμό αυξάνονται οι παλμοί της καρδιάς και καίτε λίπος. Μπορείτε να προμηθευτείτε κι ένα μόνιτορ καταγραφής των παλμών της καρδιάς. Διαφορετικά, δοκιμάστε να περπατάτε τόσο γρήγορα ώστε να δυσκολεύεστε να μιλήσετε για παράδειγμα στο κινητό σας και να κομπιάζετε στη δεύτερη ή τρίτη λέξη.

Σημαντική στην προσπάθειά σας είναι η σωστή στάση. Περπατήστε σφίγγοντας τους κοιλιακούς, κουνώντας αντίθετο χέρι-πόδι, και μαζεύοντας  προς τα πίσω την κοιλιά για να κινητοποιήσετε όλο το μυϊκό σύστημα του κορμού και να γυμνάσετε πλάτη και μηρούς.

Ποσθέσετε ένταση στην άσκηση βάζοντας στη διαδρομή σας και κάποιες ανηφόρες, κατηφόρες και σκάλες για πιο έντονη κίνηση. Περπατήστε βεβαίως στην παραλία όπου η άμμος μετατρέπει μια απλή βόλτα σε μια πολύ δυναμική αεροβική άσκηση λόγω της αντίστασης.

Σε οποιοδήποτε άλλο χώρο εννοείται πως πρέπει να περπατάτε με τα κατάλληλα αθλητικά παπούτσια, προκειμένου να υποστηρίζεται σωστά το σώμα σας, να μειώνονται οι κραδασμοί και να μην ταλαιπωρείτε γόνατα, αστραγάλους κ.ο.κ.

Αυξήστε σταδιακά τον χρόνο που αφιερώνετε στο περπάτημα, προσθέτοντας π.χ. 5′ κάθε φοράΞεκινήστε με 5′ γρήγορο περπάτημα. Αυξήστε σταδιακά το χρόνο στα 20-25′. Αν θέλετε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα προσπαθήστε να περπατήσετε π.χ. 1,5 χιλιόμετρο σε 20′. Βάλτε ακόμη περισσότερους μύες στο παιχνίδι, προσθέτοντας κι άλλες κινήσεις, όπως περπάτημα με τα γόνατα ψηλά.

Πηγή: www.tanea.gr

Αξιολόγησε το άρθρο...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ