ΑΡΧΙΚΗ » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΕΞΙ ΠΟΔΙΑ ΣΕ 30 ΛΕΠΤΑ ΜΟΝΟ!

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΕΞΙ ΠΟΔΙΑ ΣΕ 30 ΛΕΠΤΑ ΜΟΝΟ!

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΕΞΙ ΠΟΔΙΑ ΣΕ 30 ΛΕΠΤΑ ΜΟΝΟ!

Σμίλεψε τα πόδια σου, κάψε 250 θερμίδες και σφίξε την κοιλιά σου ακολουθώντας αυτό το πρόγραμμα. Εκτέλεσε το παρακάτω πρόγραμμα στο γυμναστήριο!

Μπορεί να είναι αδύνατο να μειώσεις το τοπικό πάχος (το λίπος χάνεται από παντού όταν χάνεις βάρος, όχι μόνο από ένα σημείο), αλλά αυτό το πρόγραμμα μπορεί να βοηθήσει. Το ανέβασμα σκάλας δυναμώνει ολόκληρο το κάτω μέρος του σώματος – ειδικά αυτούς τους επίμονους μυς στο μπροστά και πίσω μέρος των μηρών.

Μάλιστα, επειδή είναι τόσο απαιτητικό, με την εκτέλεσή του καις μέχρι και 10 θερμίδες το λεπτό. Το αποτέλεσμα αυτού του είδους άσκησης που σμιλεύει και καίει θερμίδες; Εμφανώς πιο λεπτά και καλοσχηματισμένα πόδια. Εάν προσθέσεις την Απαραίτητη Άσκηση σύσφιγξης της κοιλιάς, θα νιώθεις (και θα φαίνεται) ότι έχεις βρει επιτέλους το μυστικό για να εξαφανίσεις όλες τις «προβληματικές» περιοχές.

apoktiste-sexi-podia-se-30-lepta-mono_e-podi_pic02

Πώς αποδίδει

Ρύθμισε ένα Stepmill (το μηχάνημα με κυλιόμενα σκαλοπάτια) στη χειροκίνητη λειτουργία και άρχισε να ανεβαίνεις. Σταδιακά θα αυξήσεις το επίπεδο, κάνοντας την καρδιά, τους πνεύμονες και τους μυς να δουλεύουν περισσότερο καθώς το ανέβασμα δυσκολεύει – και αυξάνοντας την καύση θερμίδων ταυτόχρονα. Έπειτα θα μειώσεις αργά την ένταση μέχρι το τέλος. Σε όλη τη διάρκεια της προπόνησης προσάρμοσε το επίπεδο ώστε να συμφωνεί με το Βαθμό Δυσκολίας – ΒΔ. Πρόσεξε, επίσης, τη στάση σου: στάσου ίσια, μην κρατιέσαι από τις λαβές και ακούμπησε ολόκληρο το πέλμα στο σκαλοπάτι – προσπάθησε να το σπρώχνεις με τη φτέρνα.

Αξιολόγησε το άρθρο...